Insider Tips za placanje racuna

Mi svi imaju ... i puno više nego što smo željeli. No, ono što vecina ljudi Nemate je u tijeku strategija za njih placaju za maksimalnu korist. Dakle danas ... smart-novac preporuke za placanje i upravljanje ZAPISI!

1) Napravite popis svih vaših racuna.

Popis koji ste platili, kad zapisi se radi, i da li postoje kazne za kasne isplate. Upravljanje Vašeg racuna pocinje tako što cinjenice na dohvat ruke.

2) Flush s gotovinom?

Ukoliko ste u mogucnosti platiti zakon, ne želim do kraj (il
3) Ne može platiti sve racune! Odlucite koju one odgoditi.

To je bitno da znate što ste zapisi carapu s kasnim placanje kazne i one koje ne. Kasni isplata kreditne kartice, na primjer, može biti vrlo skupo. Elektricni i plinski racune obicno nose nema kazne.

Napomena: ako ne možete platiti bilo koje racuna se vrijeme cete biti zahvalni ste uspostavili povijesti placaju rane!

4) Teške Novac Problemi? Iskoristite Initiative.

Vecina ljudi sakrili kad su dugujete novac. To nije pametno. Ako znate da cete biti u mogucnosti platiti sve zakona pravovremeno (to se dogada svima), a zatim oduzeti inicijativu. Javi se na telefon, nazovite osobu / poslovni duguje, a Zlatna gore. Recimo kad je bill je dugovao, koliko možete platiti sada ... i kada namjeravate platiti saldo. Stavite to u pisanom obliku ako je potrebno.

Budite upozoreni: Nemojte ocekivati da ce osoba koju govore skociti od srece kad ih informira isplata ce biti kasno. Medutim, postoji vjerojatnost da ce neki komentar koji priznaje ste odgovoran je, za razliku od vecine ljudi koji im dugujete novac!

5) Sada platiti kad kažete koju cete platiti

Nakon što je obaviješten vaš vjerovnik o tome kad cete platiti, sada placaju direktno na tocku (ili prije, ako je u mogucnosti). To je trenutak cete jaËanja vjerodostojnosti ... što je nešto što svakako možete koristiti u buducnosti!

6) Osporena Bill? Poduzmu trenutnu akciju!

Jeste li otvoriti racun je danas da je napravio da se za dah dahtati? Previše? Protkana je greška? Krivoverje 'kako za rukovati ovu situaciju:

NE podici telefon i odmah zakleti plavom pruge na nekim nesretan zaposlenika. Umjesto toga, duboko udahnite, sjesti i napisati cinjenice i ništa drugo nego cinjenice. Zatim poziva i saznati podatke o osobi koja je odgovorna za vas pomaže. Dobiti ime, naslov, adresa, telefon i fax.

Napišite pismo koje sadrži cinjenice, ali ne jednom mudro liniju "ti ljudi ..." raznolikost. To podminiranih slucaj i vjerodostojnost. Neka ova poruka hladiti preko noci, ili dok ne budete sigurni da je cista cinjenica bez pogrdan. Zatim mail (ili još bolje, fax) Internet. Pitajte za potvrdu o primitku.

Sada neka stvar sjediti sve dok ne cuje od svog vjerovnika. To se obicno kupuje Vam extra vremena. Kad oni odgovaraju, vidjeti da li su oni priznali bilo koji od vaših potraživanja / argumente. Ako je tako, uvijek im se zahvaliti, a preostalih tvrtki na ostatak. Obraditi sve tocke u pisanom obliku. To vam daje maksimalnu kontrolu. Nastavite ovaj postupak sve dok imate onoliko koliko mislite da je vjerojatno.

Napomena: tko je osobito korisno u tome sortiranje out? Pošaljite zahvalnicu s ljubazni i raskošnim pohvale. Uostalom, ti svibanj ištanje njihovu pomoc opet!

No comments:

Post a Comment