IndyMac je bio jedan od mnogih fi
Iako je slom IndyMac Bancorp ima malo izravno utjece na cjelokupno zdravlje bankarskog sustava (vecina banaka su dobro kapitalizirane i nema opasnosti od neuspjeha), on ipak doprinio eskalira zabrinutost zbog stabilnosti nacije financijsku industriju. Unatoc FDIC najboljim naporima da osigura javnost u zdravlje bankarskog sustava na tržištu nagadanja postala osion nakon pada. Dionice velikih americkih banaka su plummeted, a investitori su poceli da se strah da druge institucije, ukljucujuci hipotekarni divovi Fannie Mae i Freddie Mac, možda nece uspjeti, kao dobro. Još važnije, banka kupaca, kao odgovor na promatranje Wall Street je reakcija, pocinju pribojavati da njihove banke možda nece uspjeti.
Bankarstvo se temelji na povjerenju, dakle sumnje u mislima kupaca ne slutiti dobro za narod 'financijski industriji. Kupci imaju prirodnu želju da zaštiti svoj novac. Cak i uz postojanje FDIC i garanciju na sredstva, kada korisnici sumnjaju u sigurnost i zdravlje svojih banaka, oni povuku svoje depozite time kratkotrajna obala kapital potrebne za rad.
S obzirom na prijetnje strah poza, bilo povjerenje uzdrmano nedavnim dogadajima i trenutne financijske klime mora biti vracena kako bi zaštitile banke i njihove klijente. To se može postici kroz individualne napore banaka uvjeriti klijentima na sigurnost i zdravlje svojih institucija. Dakle, svaki banke zaposlenici moraju biti propisno obuceni u odnosu obavlja sljedece:
O Obracajuci kupca strahove i zabrinutost. Zaposlenici mora moci baviti ljuti i uzrujani kupci, prikazivati smirujuca karakteristike, slušajte i razumijemo potrebama kupaca, ruckom teškim situacijama, i odgovoriti teških pitanja otvoreno i iskreno.
Informiranje o korisnicima njihovih FDIC pokrivenost. Zaposlenici moraju biti u stanju educirati klijente o njihovim FDIC izvještavanje, ukljucujuci iznos za koji se racuni su osigurane, koje se vrste depozita osigurana, a racuna vlasništva kategorije na kojem osiguranju se temelji.
o Osiguravanje kupaca u sigurnost i zdravlje banke. Zaposlenici bi trebali biti u stanju razumjeti povijest bankarske industrije, posljednjih krize je podnio, promjene koje su napravljene kako bi se osigurala njena stabilnost, interne revizije postupaka, a vanjski regulatorna tijela koja postoje.
Trening je imperativ. Banke ne mogu uvjeriti svojim klijentima sve dok svojim zaposlenicima pravilno obuceni za obavljanje ovog zadatka. Srecom, banke svibanj pronaci uvjeravanja sebe znajuci da je The Edcomm Grupe Banker's Akademija sada nudi naravno, ohrabrujuca Naš Kupci, što je dizajniran da ispune sve potrebe banci pokušava uveravati svojim klijentima dok vracanje povjerenja u sigurnosti i ispravnost institucije.
No comments:
Post a Comment