Korak 1: Control ili smanjenja troškova
Getting drškom o tome gdje vaš novac ide je kriticna. Vecina poduzeca ima nevjerojatnu kolicinu otpada, ne samo u stvarnom novcu gubitak, ali u ljudski kapital - gubitak ili izgubljenog vremena od svojih z
Jedan od najvecih novca wasters je u podrucju oglašavanja i marketinga. Preciznom ispitivanju oglasa i promocije, treba provoditi u malim prometuje do "valjanja" na cijeli popis ili tržištu. Izravni odgovor oglase sa mami i snažne ponude uvijek treba koristiti umjesto tradicionalnog prikaza više ili institucionalne oglase.
Kada razmislite koliko to "troškovi" da se uvede jedan dolar stvarnih dobiti i onda vidjeti kako je lako potrošiti taj novac, a ne dobiti pozitivan povrat, to nije teško vidjeti zašto je tako mnoge tvrtke imaju teško vrijeme pokazuje pozitivan saldo na kraju godine.
Korak 2: Povecanje granice zarade
Dobit margine su razlike izmedu onoga što proizvod i uslugu koju nudite trošak te da bi, proizvoditi, kupovati, ili steci, u odnosu na ono što vam ga prodati za, a nakon umanjenja prodaje, prerade, ispunjenje, te troškove dostave. Što više koraka tamo je u procesu od proizvodnje ili stjecanja za isporuku, više sobi nalazi se za višak od puzanja u troškove, a donji zarade ce biti.
Svaki napor treba pratiti, kontrolirati i slash troškove god je to moguce. Zapamtite, jednostavna dva dolara uštede na dvadeset dolara proizvod može dodati najviše 20 posto više profita za Vaše poslovanje.
Korak 3 stvoriti pristup Timski rad
Ne možete si priuštiti da pokrenuti vaše poslovanje sa "super-star" mentalitet. Isto kao u bilo kojem sportu momcadi, da se uistinu ucinkovit, to traje cijeli tim kako bi tvrtka trcanje glatko i ucinkovito. Želite znati kako to izraditi Vašu tvrtku osjetljiviji na potrebe Vaših kupaca? Održati sastanak tima. Pozovi osobe iz svakog odjela - prodaje, proizvodnje, racunovodstva, ispunjenje, dostava, cak janitorial.
Imati brainstorming i dobiti svaku ideju moguce na stolu. Nemojte biti judgmental. Get ih sve van. Onda ici kroz svaku ideju i raspravljati o tome kako ga se može koristiti za potpunije zadovolje potrebe vaših kupaca. Ponekad je najbolji dolaze od onih ideja koje biste najmanje ocekujete.
Korak 4: Upravljanje Vrijeme ucinkovitije
Svaki covjek na licu zemlje ima egzaktno jednaka broj sati, minuta i sekundi u njihov dan - svaki dan. Nitko nije prednost u ovom podrucju. Istina da svi imamo razlicite poslove, zadatke, prioritete, i odgovornosti, a oni svi zahtijevaju razlicite kolicine vremena, ali može znacajno povecati dostupnih vrijeme ukoliko se dionice gdje se nalazite, ono što trošiti svoje vrijeme na , a zatim ucinkovito zapošljavaju nacelu izaslanstva.
Koncentrirajuci se na stvari koje su najbitnije, ili da samo vi možete uciniti, a zatim delegiranje manje važne zadace na najnižu razinu kompetencije osobe koje ih mogu nositi, imat cete više vremena da se fokusira na važne prioritete - stvari koje se mogu vas pravi novac.
Korak 5. Povecajte svoju osoblja znanje i kompetencije
Koliko puta ste se zove posao, a pitao pitanje, samo da su osobe na drugom kraju telefona djeluju kao da nije imao pojma o tome što ste bili pricaju ili gdje da biste dobili odgovor? To se dogada sve vrijeme. Nažalost, s današnjim zakonima o radu je to mnogo teže riješiti nesposobne, surov or uncaring zaposlenih, bez opasnosti od tužbe ili neki drugi problemi.
Znajuci kako zaposliti pravo radnika postaje kriticniji, te kako su oni obuceni za rukovanje razlicitim situacijama koje dolaze u vaš posao. To iznenadujuce kako malo poduzeca su redovito što se cini kao staromodna ili zaposlenika sastancima osoblja. A za one koji ne, vecina njihovih susreta imaju veze sa upravne dužnosti, i "jalove" u svom pristupu.
Promjenom fokusa i provodenje "pro-aktivni sastanke kako se nositi s odredenim situacijama, prodajemo više efektivno, i pokazati interes za vaše klijente, i tako dalje, ne samo da ce poboljšati morala sliku o vašoj tvrtki, ali ce takoder biti faktor pridonosi na svoj profitabilnosti.
Copyright © 2007, sva prava pridržana
No comments:
Post a Comment