. Najveci izazov bankarske industrije u svijetu danas je prijevara.
. Bankarska industrija gubi milijarde dolara godišnje za nepoštene aktivnosti.
. Neki od prijevara se uspješno izvrši izvana dok razumnim brojem Uspješno ovjekovjecio uz gledanje kroz prste od upuceni / osoblje.
. Svatko može perpetuirati prijevare.
Lažna pretpostavka O PRIJEVARA
Ovdje su neke lažne pretpostavke o prijevari:
1. Vecina ljudi nece pociniti prijevaru.
Odgovor: Velika vecina oso
2. Prijevara nije materijalan.
Odgovor: prijevara je vrlo materijal i posrijedi je sposoban od eroding obrtnog kapitala bilo koje organizacije koja posljedicno rezultati nelikvidnosti i insolventnosti.
3. Vecina prijevare ide neotkriven.
Odgovor: Vecina prijevara su otkrivene tijekom vremena posebno ako je propisani postupak i postupak je slijedi.
4. Prijevara može biti dobro skrivene, a revizor ne može otkriti.
Odgovor: Tu je obicno petlje rupu koja ce na kraju doci na otvaranje. S zvukom unutarnje kontrole proceduri, takva prijevara na kraju ce biti otkriven.
Nalazi dobro obuceni revizoru može lako otkriti prijevaru sljedecih dobro dizajnirane revizije program.
5. Oni koji su uhvaceni i procesuirani nisu mudri.
Odgovor: The osoblje s nepoštene namjere mislim da one nisu uhvatili pametni i razmišljanje o prvi put prevarant je ili: Ja sam samo ce to napraviti jednom ili, Ja sam previše pametan da biste dobili je uhvacen.
Uobicajenih vrsta PRIJEVARE
Uobicajenih vrsta prijevare u bankarstvu ukljucuju sljedece:
1. Ceka zamjenu
2. Cek suzbijanje
3. Cek kloniranje
4. Cek kitting
5. Cek alteracija
6. Prepunim i tovarenje
7. Tvrdeci nezaslužen prekovremeni ispravak
8. Suho postavljanje
9. Akumuliraju troškove potraživanja od neovlaštenog i neslužbene dugog trajanja telefonske pozive
10. Overstating zahtjevi za povrat
11. Depozit suzbijanje
12 Dodavanje fiktivna imena na place
13. Prekomjerno punjenje kupaca
14. Uklanjanje novac izravno iz trezora, do okvira, sitne troškove itd
15. Dobivanje placanja za lažne fakture, bilo samostalno pripremljeni ili dobiveni dobavljaca ili proizvodaca (npr. hotela, avio karte itd).
Cimbenici prijevare
. Uzgoj složenosti u strukturi organizacije
. Povecanje brzina transakcije dinamika
. Poboljšana tehnološki napredak koji pomoc lakoca s kojom se zakljuciti transakcije
. Povijest nepažnje nadzornika
. Understaffing koji bi mogli uzrokovati kvar dvojnog upravljanja
. Prihvacanje neke razine prijevare kao "troškove poslovanja '.
. Zastarjele i neucinkovite mjere kontrole koji ne zadovoljavaju prihvatljiv globalni standard.
. Povecanje promjene kadrova koji bi mogli dovesti do tehnicki understaffing
. Aggressive racunovodstvene unose svi u ponudi na post profita.
PRIJEVARA ZNAKOVI
Sljedece su karakteristike lažnih osoblja koji bi trebao staviti supervizora i suradnici na straži:
1. Zaposlenika koje redovito posuduju male kolicine novca od ostalih kolega
2. Zaposlenik koji traži da se "držite" svog osobnog cek prije nego ga pregovaranje
3. Štap koji cesto zatvori kasno i ne ide na odmor.
4. Slaba ili neadekvatne place zaposlenih
5. Zaposleni koji pokazuju ljutnju na ne lijecite pravedno ili bitak uzeti prednost
6. Nadredeni koji nemaju poštovanje i zahvalnost za zaposlenike
7. Visoko zapovjednicki viši menadžment
8. Zaposlenici koji se cine život, a trošenje iznad svojih mogucnosti
9. Splitu kupuje
10. Sudjelujte u procesu nepravilnosti
11. Isto ponudacima vrijeme i vrijeme opet
12 Placanje racuna od kopija nego original
13. Neobican slijed brojeva na dobavljaca racunima
POSLJEDICE prijevara
Prijevara sada je postizanje ucinka na organizaciju i društvo u cjelini.
. Prijevara može oštecuju obrtnog kapitala bilo koje organizacije koja ce svoj vrhunac na kraju do distresa.
. Raskidanje zaruka zaposlenih i pripadajuce socijalne opasnosti za djelatnika i njegova ovisna.
. Gubitak povjerenja kupaca, dobavljaca, vjerovnika i dionicara radova o ustrojstvu i industriju.
Prijevara Uzbuna SAVJETI I PREVENCIJA
1. Pretpostavite da svatko može pociniti prijevaru pod pravim uvjetima.
2. Koristite svoje poznavanje interne kontrole na "misle prljavo", a zatim provjeriti svoje sumnje.
3. Zapamtite da dobro dokumentacije ne znaci da se nešto dogodilo, samo da je netko rekao to se dogodilo.
4. Obratite pozornost na dokumente sebi i pratece dokumentacije, promatranjem dosljednost brojeva, datuma iznos.
5. Razmislite razumnosti stanja racuna i racunovodstvenih zapisa, posebice uskladivanja
6. Razviti odnose i obratiti pozornost na savjete i glasine o nedjela. Slijedite gore. Ne zaboravite da ljudi cesto su rastrgani izmedu svoje moralne standarde i njihova nevoljkost da se ukljuce. Oni rijetko govore sve što su znali u prvom razgovoru.
7. Provjerite hunches, prvi dojmovi su cesto u pravu.
8. Biti radoznao, ne prihvacaju objašnjenja lako, pogotovo ako ih ne razumijem.
9. Korištenje statistickog uzorkovanja na snagu vam da pogled na stvari koje bi se inace opcenito ne ispitati
10. Potražite modele neuobicajene transakcije. (Ukoliko ste iznenadeni, to je neobicno!)
ZAKLJUCAK
No comments:
Post a Comment