Predvidanje tržištima, takoder p
Gallup poll je prosjecna pogreška od 2,0% u istom razdoblju. Predvidanje tržište dobro funkcionira u stvaranju ishoda glasovanja cak i kada ne postoji birackih da služi kao putokaz. Primjerice, australska bookmakers ponuditi tržištima na politickoj razini okruga utrke (bez glasovanja), a nastali se širi su prilicno tocni. Trgovinski volumen tržišta predvidanja do sada nije dovoljno, da bi ih realno hedging alata za ulagace. Medutim, postoji interes eskalira u brojnim inovativnim ugovora predvidanja tržišta. Medu najvecim je predvidanja tržišta Intrade www.intrade.com koja se nalazi u Velikoj Britaniji. Postoji širok spektar razlicitih ekonomskih i politickih prijedloga koji se može trgovati na svojoj web stranici. Intrade ima ugovor koji omogucava ulagacima da ulažu novac na SAD vjerojatnost da padne u recesiju za 2008.
Trgovati od kolovoza 2007, je u tijeku cijena cini da odražava nove gospodarske podatke sa razumnom brzinom i efikasnost. Donjoj tablici otkriva da tržište konsenzus americke recesije ima u rasponu od jedne vjerojatnošcu od oko 75% do 25%. Primjetno ugovorne cijene zapocela potonuo krajem travnja - neposredno prije preliminarnih rast BDP-a za prvi kvartal je objavljen na 30. travanj. Statisticka puštanje pokazali da je americko gospodarstvo i dalje raste u prvom kvartalu - suprotno mišljenje konsenzus tržišta. Recesija 'cijenom' nastavio padati kao pozitivne zarade i vodecih ekonomskih pokazatelja postala javna. Uz politicku prednja, oba Intrade i Iowa Elektronska tržište je Obama izgledi za hvatanje omiljene demokratsku nominaciju tek nakon Super utorak. U retrospektivi, na tržištu zove eventualne pobjednika pred politickim ucen covjek klase. Vrijedno je anketiranje tekucim cijenama za neke uvid u bliskoj buducnosti.
Kao što je to pitanje ide u tisak, Intrade futures dodijeliti 40% vjerojatnosti na predsjedavanje Johna McCaina, dok Barack Obama je dodijeljen 93% šanse da se osigura nominaciju Demokratske stranke. Mnoge kompanije su primjenom teorije predvidanja tržišta korporativnih dogadanja kao što su nove ponude proizvoda. Istraživanja je utvrdeno da igraju novac je oko kao ucinkovit kao stvaran novac u postizanju tocne ishodima. Google je slucaj u tocki. To uses prediction tržištima s sudjelovanje zaposlenika predvidjeti datume lansiranje proizvoda i procijeniti proizvodu obicaj. Cak i ako neki nije sklona kockati, ipak je korisno pridržavati kolektivnog mudrost široku bazu sudionika. Insightful tržišnim cijenama može se na internetu i vjerojatno je da oba privatnom i javnom predvidanja tržišta ce nastaviti širiti.
No comments:
Post a Comment